Pozostała Ekipa |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Strażnicy Galaktyki: Volume 3
elektryk (druga ekipa)
|
7.4 | 2023 | |
Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu
elektryk
|
5.8 | 2022 | |
Legion Samobójców: The Suicide Squad
elektryk
|
6.7 | 2021 | |
Wyprawa do dżungli
elektryk
|
6.7 | 2021 | |
Avengers: Wojna bez granic
elektryk
|
7.9 | 2018 | |
Batman v Superman: Świt sprawiedliwości
elektryk
|
6.2 | 2016 | |
Bulwar odkupienia
elektryk
|
6.1 | 2011 |
Proszę czekać…